måndag 19 augusti 2013

Mamma till sina älskade söner!

Ytterligare en helg har gått!


Yngsta sonen har träffat en tjej! Helt galet nu har båda mina söner flickvänner och jag kan med råge titulera mig som ”svärmor” den hemske!

Nej då, jag hoppas att jag uppfattas som mjuk rar och snäll 

Båda söner har varit hemma på middag under helgen med sina respektive. Mysigt!

Men visst känns det när man på


• Fre kväll har stor middag för son 2 och Emelie

• Lö fm fikar i Jordbro

• Lö kv har middags gäster

• Sö fm fikar i Huddinge

• Sö kv har son nr 1 på middag med varm rätt och efterrätt


Nästa helg råder vila och inga uppbokningar!

Skööönt! Dock så är det ingen uppbokning när barnen kommer hem, bara roligt, men klart att mamma Anna vill göra det där lilla extra!



Skruttfia har briljerat med sitt prat heeeela helgen. Jisses vilken svamp hon är. Säger allt man säger. Till och med ”shiiit”

Så bastning på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna