torsdag 15 augusti 2013

Sakta men säkert.. framåt!

Igår jobbade jag tillsammans med Minna hela dagen! Ömsom vin ömsom vatten.. ena stunden jublar jag inom bords i den andre vill jag nästan gråta! Vad har jag gett mig in på! Jag åker iväg då Skruttfia och R sover. Och jag kommer hem när hon ätit klart och har ca en timmes pip och halv gnäll kavr innan hon skall hoppa i säng. Jag är alltså hemma strax innan sex och Skruttfia somnar oftast ngn efter halv åtta L men är döds trött redan vid sju. Sen kommer svackan och mardrömmen, shit jag kommer aldrig att lära mig allt detta. Förvisso går vardag lite bättre! Jag greppar mer och mer. Men hur skall jag klara att stå på egna ben om 1,5 vecka. Helt galet egentligen att jag skulle kunna ta över ngt på bara 3 v. Men skam den som ger sig! Jag gillar min arbetsplast mer och mer. Vilket företag! • 2 ggr i veckan kommer fruktbudet med stora korgar, bara att äta på • Gem frukost 1-2 ggr veckan • Rikskuponger • Flextid 20h -+ • Avdragsgiltiga 26h för ex halv dag mm som du själv styr över • Avtal med Sats och 5 min till annläggningen • Avgiftsfria kreditkort för en själv och sambon. • Årlig Bonus vid gott resultat • Bra moderna och ljusa lokaler • Moderna och lyxiga kaffemaskiner • Solterrass • Omklädnings rum med dusch och bastu Med andra ord så kan jag inte klaga! Jag har vad jag behöver för att kunna göra ett fullständigt och nästan ett helt perfekt jobb. Nu skall jag bara växa i kostymen! :) Bilden är en översikt på vart vi finns i världen samt vad det är vi gör!

1 kommentar:

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna