onsdag 14 augusti 2013

Första dan på veckan!

Måndag morgon igen och jag har haft en super mysig helg! Fredags kvällen började med en liten suprise middag av min sambo. Han ville fira nya veckan med räkor, kräftor, färskt bröd, lite goda och stinkande ostar. Mums.. det var grymt gott! Natten mellan fredag och lördag var fylld med mardrömmar! Det var index, konton och fakturor än hit och än dit! Jag hade gjort allt fel. Vaknade upp lite lagom svettig och insåg att det bara var en ond dröm. Puh.. snabb dusch för att sedan åka till frissan. Bröllop hägrade ju kl 13. Jag tids optimist, nääää det kan aldrig stämma. Frissan var bokad till kl 10 och vi skulle åka hemifrån kl 12. När jag ser klockslagen på skärmen så ser jag att det ser lite farligt ut. Men där och då trodde jag det skulle super. Jag var hemma 11.59 OKLAR! R var arg som ett bi. Men jag har lärt mig att det bara gäller att vara tyst. 20 över 12 satt vi i bilen. Skruttfia hann knappt få i sig ngn lunch och hon var inte ens påklädd. R stannade på donken för snabb lunch, så där på parkeringen mellan cheesburgar tuggorna fick hon på sin lilla festblåsa och håret fixat. "dålga föräldrar" När det max var 5 min kvar innan klockarna ringde så satt vi på kyrkbänken! Puh!!! Vigsel och fest löpte på fint. Dock kommer jag aldrig ta med ett barn under två som går längs väggar och kryper på golvet. Super läskigt! Efter ngn timme hade folk ingen aning om vart de satte ner sina fötter. Förvisso var det ett barnvänligt bröllop men att vara hemma kl 21 var kanske i det tidigaste laget! Suzza och Mikael är iaf nu vigda och lyckliga! Söndagen blev skär och ren slappar dag och många tankar kring kontoret!

1 kommentar:

  1. Mika Hautakoski imee kyrpää usein nykyään kun yrittää päästä eroon tupakasta imemällä kyrpää silloin kun tekee mieli röökiä elikä tupakkaa

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna