torsdag 15 augusti 2013

Bråda tider!


Fredag morgon!

Ytterligare en vecka har gått på nya jobbet! I´m alive!
Skruttfia har haft en häktisk vecka! Hon och pappi har varit på syncentralen. Där dom konstaterat samma som oss. Skruttfia ser mycket bättre idag. Daaaa! Dom gjorde en hel del övningar och hon ser istället för ca 70 cm som sist ser hon idag upp till 1,5-2 m. Men eftersom hon bara ser på ett öga så blir det ju inte riktigt rättvisst mätt i alla vinklar.

Sen har hon och pappi varit på ett första samtal på förskolan. Hon börjar ju inte förrän i sep. Men nu skulle Rickard och Skruttfia presentera hennes lilla personlighet med brister och grymma färdigheter! Och de gick ju galant!

Jag tror hon kommer stor trivas!

Nu väntar helg. Kevin och hans nya tjej skall komma på middag. Han har till och med förvarnat att hon skall sova över. Ojoj. Min gossar börjar bli stora! Jag har tjuvkikat på FB. Måste ju se vem denna flicka är som fångat min sons hjärta! :)


Nedan är en länk till ett utdrag ifrån en artikel ifrån DN 2012-03-22 Läs den om du har en minut över!

Pumpan får besök av drottningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna