onsdag 1 september 2010

Tiden rinner iväg..

med en väldans fart!
Jag är på lunch! Lutar mig tebax och tänker en smula.

Idag har mina Älskade söner gått i skolan i en halv vecka. Båda tycker att det är grymtspännande och kul!
Vrt har åren tagit vägen?
Den ena började andra ring, och den andra började sista året på grundskolan..

Mina älskade och söta guddöttrar har börjat tvåan resp förskolan..
Lilla råttan där hemma skall ev få börja gå med en dagmatte. Huva mig 

Samt att min älskade pojkvän skall börja på ny tjänst idag..
Och jag själv skall inom kort flytta med jobbet ifrån Gärdet till Nacka strand.

Och på lördag är det dags för mig att släpa mig fram på djurgården för ett lopp bara för tejejer.
Ngn hat tydligen påstått att jag skall springa tjejejmilen..

Och visst har tiden runnit iväg för oss alla.. vad hände eg. Igår var det sommar. Idag är HÖST!
Men inte deppa!
Höst betyder också myspys. Skogsturer i sköna färger, kaffetermos och bulle, nya stövlar, tända ljus och mustiga grytor..

Välkommen älskade september!