fredag 17 september 2010

Efter regn kommer..

SOLSKEN!

Så det kan lätt sammanfattas med att efter lite motgångar kommer sann glädje!

Jag är lyckligt lottad. Jag har hälsan i ok form.. upptäckte iofs att jag fått kärleks handtag efter sommaren.. närmare bestämt 6 kg extra.. mera kärlek att famna säger kärleken, där han oxå påtalar jag endast får tappa 3 kg av dem.. Hmm vad siktar han på, massage i en hel vecka lr :) Men med nytt sats kort på måndag, blir det andra bullar. Fit till jul? Jo jag tackar!
Men utöver hälsan , goa jobb kompisar, har jag mina älskade söner, busiga vovva, och finaste pojkvännen!

Det fredag em.. jag skall få helg och bara mysa med dem som jag vill vara nära!
Vad gör då lite motgångar.. Livet kunde vrt så mycket värre!

Älskar dig Kevin, Älskar dig Alle, älskar dig Rickard... och jaaaaaaaadå.. jag älskar dig oxå lilla råttan! Än om lite mindre då du bitit sönder ngt där hemma :)