onsdag 22 augusti 2012

Träning

Och lek.
Skruttfia ska få busa på minikids idag igen.
Förra gången gick hur bra som helst. Inte ett pip från personalen.
Visst var femte minut gjorde jag mig beredd på medd i högtalaren.
Men när mitt tuffa steppass var klart så hittade jag Skruttfia i knät på en av de manliga "fröknarna" dom två busade ihop. Just när jag kom pruttrade han Skruttfia på magen.
Hjälp jag hade ju svårt att bara lämna bort henne till främmande.
Men jag vände min neg tanke till ngt gott. Grymt bra med personal som engagerar sig i barnen.. och att barnen får närhet och ömhet trots att jag inte var där!

Men nu är det alltså onsdag, SATS gång nr två. Jag kan knappt gå efter sviterna från steppen.. mitt första pass. Att ta sig upp lr ner där hemma är en pers varje gång.
Meeeeen nu kör vi ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna