torsdag 16 augusti 2012

Hemfärd

Då var vi på väg hem till Sthlm igen. Vi har fått underbara dagar hos pappi.
Visserligen kom vi inte bara ner med solsken utan också med Kevins Kambodja magsjuka. Mm mindre najs. Enligt pappi och R så var det den värsta någonsin. Baskilusken vände upp och ner på en.
Dagen efter fick vi veta att vi även smittat Kian med familj.
Men jag fick bra dagar. Fick ett bra avslut med Höör. För troligtvis så besökte jag klockarev för sista gången.
Jag har ju minnen från 6 års ålder fram till mina 40 idag. Båda mina gossar har sprungit omkring och lekt i huset. Idag är dom 19 och 17, åren springer ifrån en ;)

Denna gången blev det inte så mycket utflykter, utan vi höll oss på tomten. Myyyys ;)
Tack pappi, för många skratt, god mat och många OS timmar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna