fredag 31 augusti 2012

Tjejmilen

Jaha tydligen är det dags o helgen.
Förmodligen är jag tvungen att kasta in handduken.
Lite ironiskt eftersom det var jag som jagade tjejrna för att ställa upp.
Så nu är vi en quatro!
Set är så klart jag, Jakan Linda, Dustin Annika och hennes väninna.

Min förberedelse är lika med noll. Ingen kondis alls.
Knappt fått en mil i kroppen sen i våras. Desto fler bullar har jag fått i mig. Goda var dom oxå ;)
Då i våras sa Annika ja men du har nyligen fått barn, allt ni gått igenom mm.
Men nu då, nästan ett halv år har gått. Skruttfia är stor, nja nästan iaf. Väger nästan 9300kg och kan sitta själv. Men jag då, jag har iaf ingen kondis.
Men jag har min RA att skylla på ;)
Kan aldrig vara nyttigt att

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna