söndag 19 augusti 2012

Soppa.. fiasko..

I morse var vi uppe med tuppen. Kl kvart i åtta tog vi bussen till City. Jag och Skruttfia plus flera andra tjejer skulle kidnappa Millis.
Inte långt kvar till bröllopet så möhippa stod på agendan.
Jag som nästan alltid är sen, ville vara i god tid.
Sagt och gjort. Strax efter åtta var vi på plats, fast mötet var fast ställt till 8:45
Jag kika och kika. Men såg ingen, börjar bli lite lätt stressad efter att ha farit omk på Stadshuset park område för att hitta gruppen. Hör hur kl under tre kronor slår nio men även tio... men inte en tjej i sikte.
Darn, detta är total fel. Men då borde jag ha ringt och kollat med ngn.. om mb inte legat hemma.
Ger till slut upp och åker hem.
Väl hemma med mb i handen har jag 26 missade medd. Alla super oroliga!
Vilken lördag fm ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna