måndag 12 december 2011

Söndags middag

Stämningen mellan ett par föräldrar eller rättare sagt föräldrar till 6 barn valde igår att ha det lite mys på 3e advent.
Så tvillingarnas och Andreas pappa åkte iväg och köpte grekiskt.
Grymt mysigt och grymt gott. Kvällen bjöd på mycket skratt och många återblickar.

Så som mitt och R tjafs på väg hem efter em tuff dag på Neo.
Jag var upprörd över att Skruttfia inte fått ngn ny blöja på mer än 6h. Men just den dagen var det ett barn som gått bort och allmänt kaos i korridoren. Så systrarna hann inte. Jag själv hade stängt av allt runt om, bara fokus på M,  medans R stannade upp och kände en massa känslor. Så han tyckte jag var kall å okänslig och hoppades på att den dagen Miriam behövde IVA vård att de då skulle skjuta på det andra barnets behov före Skruttfias säkerhet.

Det fanns inget rätt eller fel den dagen. Tur nog att vi idag kan skratta åt det..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna