söndag 4 december 2011

Lille jul afton

enligt Annika med familj.
TAAAAAAACK Goaste Annika.

För ngn dag sedan upptäckte jag att jag fått en post avi.
Skynda långsamt som Skalman. Trodde nämligen att det var ngt reklam jippo för att Skruttfia kommit.
Men icke. Istället var det en tidig jukklspp..
Men nyfiken som jag är öppnade jag paket innan jag läste kortet.
Oupps... solly.
Spela TP skall vi köra här ngn kväll på avdelningen med ngn av de andra, godiset mumsade vi oss när vi låg och kikade film från sjuksängen.
Och eftersom Annika tvättat Skruttfias goa kanin fick hon den redan i kväll.
Alla 3 SUPER NÖJDA, Glada och TACKSAMMA för all godhet som riktats mot oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna