tisdag 6 december 2011

Mot formen

Ställde mig igår åter på vågen. Lyckan var total.
Jag fortsätter ner fast jag stoppar i mig för mycket gott gott.
Jag tappade mina grav kilona på mindre än 14 dagar. Ena bilden är från då Skruttfia var 5 dagar gammal.

Nu gäller det bara att få bukt på sambo kikona.
Men amning och inre stress gör tydligen susen.
För nu ligger jag på 2 kilon minus från graviditet vikten.
Idag står dess värre vågen på 64,5kg och innan jag träffade Rickard vägde jag ca 56,5 kg. Men min ideal vikt är nog 57-58 ibm muskel massa.

Så jag har en bra bit kvar... men det känns hoppfullt.. för booooobsen väger sin egna lilla guldvikt nu när dom är mjölk fyllda ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna