måndag 20 december 2010

Värlens finaste..

Alexander... det är du Alle!
Du är min förstfödda son.

Min stolthet, min glädje! Bland det finaste jag skapat.
Trots alla motgångar har du gång på gång bevisat att du är självständig och bär på en inre styrka. Du bär ett underbart smile och en stor famn.
Jag är så tacksam stolt över dig, trots ett super jobbigt 2009, lässvårigheter, saknaden av din far, förlusten av din farmor, samt stulen tid till en underbar flickvän har du lyckats prestera jätte bra betyg.

Kan knappt tro att du om bara ngn vecka blir myndig. Alexander du kommer för alltid ha en plats som min lille son i mitt hjärta.. samtidigt som jag kommer följa din väg som en ung man.

Jag är enormt lycklig över att du lyckats förmå dig att släppa in Rickard i ditt hjärta och ge han möjligheten till att bli en del av vår familj.

Älskar dig massor! // Mamma
Posted by Picasa