lördag 18 december 2010

Fuska..


Det är ju inte riktigt min grej.. =)) Men om ett tillfälle ges kan jag inte lova att jag inte ser mellan fingrarna.. en lr två ggr.

Efter en tuff Dustin dag, vrt jag igår kväll hämtad på centralen av Darling, och efter en mysig bilfärd mot Råsis plockades de upp litta gottgott på lokala pizzahaket.. Njöt därefter av en super mysig middag tillsammans med Darling och Kevin. Ingen ångest här inte! Fettet på buken är till att handskas med efter jul..
Så vad är oddsen efter en fullbordad vecka på jobbet, då man dessutom vrt borta en längre tid, stupar lr slocknar på sofflocket/sängen?
Å inte nog med att jag vrt nockad av Darlings glögg ovanpå alles.. och okej det var ju inte heller små söta sällskaps glas, nej då på Råsis kör vi muggar.. alltså MUGGAR! Och denna gången tydligen fyllda med starkvinsglögg =))

Trots att jag då var mega trötter, lite nockad, VANN jag över två kaxiga och tuffa killar i poker.. Med andra ord, Annapanna satte ner foten och vann stor slaget i Chicago!
Och det UTAN att fuska!


Jag alltså hjärter dam.. är stolt över min lilla knekt och väldans kär i min alldeles egna hjärter kung!