lördag 18 december 2010

Förväntans full!



Man kan då tro att det handlar om julen och självaste jul afton.. men denna gången är det faktiskt inte så..
Den 18:e Nov gick jag ofrivilligt ett steg närmare mot katastrof åldern nästa år. Men nu skiiiiiiner jag i det.. det är ju ett helt år tills dess.. Men bara 14 dagar tills jag skall få njuta av min födelsedags present! 2 - 9 Jan bär det iväg uppåt!!!
Just precis så.. I en hel vecka skall jag bara njuta av familje mys med familjen i Sälen.. Till och med råttan skall få följa med..
Stuga precis vid backen, roliga åk, roliga sällskaps spel, god mat och dryck, bad och bastu, snöbolls krig.. ja det kommer bli så super.
Skall till och med vara lite crazy och testa långfärdsskidor i år.
Super tack älskade darling! (Vad är ett litet hjärta mot isande vit snö och en massa skratt! JUst love IT!