måndag 20 december 2010

Världens bästa..



Älskling!!!
Tack för att du står ut med lille mig! Tillsammans med mig och mitt glada morgon humör och pigga kvällssällskap.

DU är världens bästa partner!
Du är så enormt varm, charmig, ödmjuk och generös på alla plan. Du är KÄRLEK!
Jag är så lyckligt lottad över att du vill ta plats i min lilla familj.
Att du gett barnen utrymme att lära känna dig i deras egen takt.

Du är mannen jag hela tiden har väntat på.. du har sidor som gör mig trygg, och du får mig att känna mig älskad och speciell var dag!
Du är mannen jag vill dela mitt liv med, du är mannen jag vill bli gammal med, du är mannen jag vill leva med tills döden skiljer oss åt!
Du är min vän som får mig att vilja så mycket mer, du är vännen som inte vänder mig ryggen trots mitt ibland tunga bagage. Du är vännen som får mig att öppna mig då själv vill rymma lr stoppa huvudet i sanden. Du är vännen som får mig att skratta!

Jag älskar dig massor.. jag hoppas och tror på oss, jag skall göra vad jag kan för att vi skall lyckas ha det bäst ihop på alla plan, under bra tider, under tuffa perioder. Jag vill vara med och sätta guldkant på tillvaron då vi förtjänar det men även då vi minst förtjänar det.
Jag är redo att kämpa om det tryter i något hörn. Du är för bra för att släppa taget om.

Älskar dig, massor!