onsdag 31 mars 2010

Weeeeeeeeeeei va kul!


Igår vart det full fart framåt. en annan fick agera hälpsyrra! Rickard opererade sitt knä på Danderyds sjukhus.. så jag fick både lämna och hämta. Tanken var att jag skulle ”övnings köra” dit men som vanligt rann tiden ifrån oss.  Kan ju förstå att han var extra orolig då jag skulle fara iväg med hans röda pärla. Hejdå hejdå.. kram kram..
Nu köööööööööööööör jag! Har ju inte kört manuell bil på flera år. Läskigt! Haha vid start så visste jag inte hur jag skulle få ur handbromsen ;) Hmm kanske ett litet lätt tryck på knappen och en touch på broms pedalen skulle hjälpt.. nu VET JAG! Men nej då, jag är ju en sann Tina Törner.. så ligga i Huddinges kurvor inget problem för mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna