onsdag 10 mars 2010

24 år skillnad..

Men ändå ingen skilland :)

Man tycker ju att det borde sätta sina spår..
Idag på jobbet fick jag veta att vår nya kille Anders på Ekonomi känt mig sen innan :)

-nu har jag surftat på Brandbergsskolan elever
-va?
-jag minns dig från BB skolan
-gör du, hur då, vad?
-jag hade dig bla i hemkusnkap
-men, va, hur kan du känna igen mig? =)
-du är dig lik och vissa elever kommer man bara ihåg ;)

Men herregud vad Sthlm är litet. Hur kan en lärare jag haft komma ihåg mig 24 år senare.. Jag var ju bara en liten parvel, gick 8 :e klass.
Jag som var så liten och tyst. Hmm kanske inte just det, men han sa att jag var duktig =) Men så blev jag kock också =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna