onsdag 10 mars 2010

Lördag fm..

Stress och press. Nja faktiskt inte! Vi hade det lugnt och skönt. Jag och Kev gick upp till Willys för att inskaffa det som behövdes inför ett bra glass kalas. Alle hade ju ännu inte kommit hem.. så det var bara vi. Mys start på dagen och sola sken. Hade jag haft tiden så hade jag velat ta en riktig lång promenad med råttan!

Kl halv två ringde det på dörren. Guddöttrarna var på plats =))
Sedan ramlade både Jenni och Farmor in. Och det vart lika med HAPPY för Kev. Det hela gick super bra. No hard feelings.
Ngn timma senare ramlade Ash in med sina busfrön.. energi tillskott med råge..
Så för ngn minut vart det lite kaos, då han barn satt och åt choklad bollar samt hoppa i min nya soffa =( Det vart ju inte heller bättre av att flickorna inet kom överrens med hans barn.. =(
Men jag hade ju längtat och lovat töserna att vi skulle ha mys så dom kom förts. När mamma väl åkt för att gå 60 års tema kalas.. så dukade vi upp med chips och läsk. Och bara myste vi tre och råttan, då Alle och Kev var inne i stan och kikade film.
Hm deras mor skall inte få reda på då vi tre gick och la oss i min säng.. =) Det som händer på Råsis stannar på Råsis.

Det var så himla mys att få vara med tjejerna.. nästa gång skall vi vara helat allena och göra lite mer roliga saker, typ simhall, åka in till stan, kika film, pyssla och måla eller kanske baka.
Jag skall höra efter med mor och dem själva när vi skall göra om det 
Dagen efter vaknade vi tidigt.. hade mys frukost med varm choklad och grädde, kikade film och sedan vart det våfflor till lunch.

Efter att mamma och pappa kommit för att hämta hem flickorna så vart det så tyst och tomt =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna