fredag 5 mars 2010

Bajsa på offentlig plats..

Mm barnen hade nog slarvat med råttans utgång.. så efter att jag fått över henne på bussen för att fara till ev blivande hunddagis så sket hon på perrongen.. jag trodde först att doften kom ifrån en överfull papperskorg. Kunde inte fatta hur ngn kunnat vrt så dum och släng skit där nere.. "sket dom på sig lr" tanke som sagt, för att sedan vända mig om och upptäcka att lillan gjort sig ett kilo lättare nere på Näckrosens Tbana.. fyyyyyyyyyyyyyyy. skämmigt! =(
Bara att plocka upp.. stod först ett tag och bara tänkte hru löser jag detta. För att sedan gå framoch ta hand om skiten.

Sedan bar det iväg till "en annan del av Husby" allt gick bra tills dess att råttan bet föreståndaren i baken.. =))
På tisdag får vi reda på om hon får pröva =))
Men det är ett hundagis jag verkligen vill att hon skall gå på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna