onsdag 24 mars 2010

Kickoff fredag..

På lätta fötter gick jag te jobb i fredags.. men ganska snart visade det sig att det inte var en bra dag! Hade jag feber lr var det känningar för min EP.. Det höll i sig ända fram tills det var dags att göra sig fin och gå iväg på kickoff. En snabb dusch och lite make fick bli min räddning! Väl inne på Café Opera möttes vi av bubbel och bra mingel bland sköna Dutsin lirare. Eft ngn timme dukades ett gott men sämre buffé bord upp.. man kan säga att festen var ingång.. KickOffen höll på till tio för vanligt döda.. jag tillhör inte dem, utan kunde konstatera att min gode vän Maths med sällskap fanns på plats med ett grymt drinkbord.. ett riktigt svenkt smörgåsboard.. kan man säga. Det var sprit, skumpa och shots för hela slanten =))

Man kan säga att det vrt lite för mycket av det goda för lilla annapanna.. jag kan tacka min ängel som satte mig i en taxi och körde mig raka vägen hem.. –är kvällen redan slut? Så vadå fortsatt dans och efterfest var inget för lilla annapanna. NOPE! Priset för denna lilla utgång fick jag dyrt betala med en borttappad mobil och sprängande skalle dagen efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna