fredag 1 februari 2013

Fisken i vattnet

Ja det kan jag nog tänka mig att hon blir. En kopia av mig då!

Just i dags läget har vi dessvärre bara en dusch.
Men jag kan lova att huset vi söker efter med ljus och lykta skall ha ett stort badkar!
Men nu när Skruttfia skall bli ren så blir det så klart i baljan lr i duschen tillsammans med oss.
Det som är så skönt nu är att hon kan stå mellan mina ben lr att jag håller henne i ena handen.
Smidigt smidigt!

Idag fick hon duscha med mig!
Sen fick hon sitta en liten stund själv på dusch golvet och leka  medans vattenstrålarna piskade henne på ryggen.
Hon såg ut att njuta!

Stora tjejen nu!
Vilken "plut" mun hon har! En riktig liten docka!
Mammas Finaste <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna