onsdag 30 juni 2010

Långt avstånd..

Nu börjar det att kännas! Varje dag blir jobbigare och jobbigare!

Det är inte bara runt hus knuten... lr en lätt promenad ifrån. Nej sonen är på andra sidan jordklotet. När han är vaken sover jag. Och tvärt om. Han har vinter ändå kan jag på bilderna tyda att han har mer än 25 grader varmt vid poolsidan. Jag har hög sommar. Men kan ändå inte lite på vädret. Jag känner ett lyckorus var gång man drar upp gardinen och ser att sola lyser.

Jag saknar våra mys stunder på soffan. Och jag saknar Kevins förfrågningar... "hur har din dag varit" " vad skall vi göra"Jag saknar hans busiga blick.. och fnittriga skratt. Min lilla kel kille! men jag räknar veckorna, snart är han hemma igen.

Right where he belongs!


2 kommentarer:

  1. Sönernas far har flyttat till Kambodja där han och hans nya fru startat upp ett företag där dom kör PT på hög nivå.
    Killarna far ner under loven så ofta dom kan. Det kostar! Och det är en lång resa, nu när Kev stack var han på resande fot i nästan 30h =( Men allt går bara man vill!

    Kevin var ju på väg att flytta dit men jag fick honom att stanna och gå ut nian!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna