onsdag 9 juni 2010

Det finns i blodet...


Jaha på fredag så smäller det! Fotbolls VM sätter i gång. Herre gud det skall bli så grymt kul. Jag minns fotbolls VM i Tyskland som om det vore igår.
Jag och 6 grabbar. En helt galen resa.
Resan började med att jag blir hämtad på Dustin, killarna väntar med tröja och cider utanför entren. Resan gick ju för snabbt! 10 dagar bara försvann =(

Svenska fans... det är vi allihopa =)) Men jag är dessutom ett brassefans!
Fast det inte går att heja och följa Sv så kommer fotbolls andan ändå finnas där. Dessvärre så kommer jag nog inte att kunna vara så stolt över mitt brasse land.. men visst det är en enda stor lek! Spela och ha kul!
Och jag skall lova mig själv och alla andra att jag kommer att vara på plats i nästa VM.. för gissa vad! Då smäller det i Brasilien!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna