torsdag 10 juni 2010

Nollställa!

Jag trodde jag kunde står över att det hela, att det skulle rassla förbi. Jag var ju som sagt till läkaren häromdagen.. IGEN! Där fick jag då konstaterat att min förkylning satt sig i bröstkorgen, att kulan i hakan var ett en svullen förkylnings lymfkörtel, lika med den i höften pga av såret jag har i mun gipan.. Precis, som jag själv sagt hela tiden jag har INTE MUN HERPES och kommer aldrig att få! J

Och läkaren som trodde att jag pep då jag nämnde att jag hade lite ”svid” då jag kissar. -förkylning och urinvägs infektion beror inte på varann.. så du har inte det. -Men jaja vill du göra ett test så gör vi ett.

Henne kunde jag knäppa på fingrarna. Klart jag känner min kropp. Så med lite stolthet och två recept lämnade jag sjukstugan.

Nu är det nästan midsommar och Annapanna går på penicillin.. så jag får stå över nubben! Men vad gör det! Jag är ju snart helt frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna