fredag 30 april 2010

Värmande tanke..

Ja den går idag till min vän på Dustin.

Camilla är åter inlagd på Danderyd.. i magen så har hon ju en liten.. en liiiiiten som jag tror är en liten kille :) En liten lillebror till storebror Adam.

Om han kommer nu i helgen så kommer allt gå super duper då dom båda är i v 34.
Jag minns när min syster Marie fick lilla Robin och han föddes 9 v för tidigt. Som en liten tunn gammal gubbe, ja det är bilden av jag har av honom vid första anblicken på BB. Till och med strl 34 var ju förstort.. och normala ny födda drar ju strl 48-50. Då kan ni förstå hur liten han var =) Men idag är det en jätte härlig och STOR kille.
Så om ngt år kommer jag få höra på Camilla nojja då hennes lille plutt skall ut och fira valborg med vännerna.

Men tills dess väntar vi in dem båda för lite snuff och gos =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna