fredag 30 april 2010

Orolig tanke..

ja den går till mina små killar. Ja för mig är dom små!

Kevin skall fira med sin äldsta barndomsvän.. Marcus ute i Viksjö. Kommer han att åka på sin första fylla.. På jobbet så tipsa dom mig att jag skulle baka en gräddtårta. Bra att grunda med. Hm var det då en slump att Kev ville ha en tårta med sig idag. Planera han att supa =S Jag föreslog en kladdkaka.. NEJ, jag vill ha gräddtårta det är till min prao plats.. hmm

Alle han skall fira med vänner. -Skall du dricka? Nej, tror inte det. Det är inte dom andras grej. -Jag frågade OM DU skulle dricka. -Nej, jag social dricker bara, samt vid högtider.. Fxx unge.. du social dricker inte. Du dricker INTE ALLS!!!
Så nu idag skall jag mysa på söder medans mina barn är med sina. Men jag kommer inte ta en droppe. Jag skall vara alert om barnen dricker, lr om ngn förälder lr det värsta senariot "Maria pol" ringer.

Sedan i morgon skall vi gå igenom vad som eg hände under Valborg 2010 =))

1 kommentar:

  1. Ja vad säger man.. lille man hade det gött i Jakan medans det vart värre för den store. Kärleks bekymmer och en massa missförstånd. Men inte en enda droppe fick han i sig.. MIna killar, dom är att lita på =))

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna