onsdag 28 april 2010

Stor städa VS Födelsedags kalas




Japp i lördags var jag upptagen med att stå på alla fyra. Ja jag hjälpte R med att städa ur hans renoverings objekt. Allt upp och ner och väldans rörigt! Men jag älskar ju att städa så det vara bara bita i det sura äpplet och ta tag i dammet =)) Där rök mina naglar kan man säga =(

Men belöningen kom.. jag vrt bjuden på kött och bea inför storbilds TV. Under den viktiga matchen DIF / HV71. En match som dessvärre sluta med förlust.
Men men, spola bort och på med den lilla svarta och smilet.. Nu skulle det firas. Hipp hipp, hurra hurra hurra hurra för lilla Hanni.
Kvällen vrt super trevlig, nya bekantskaper, god dricka. Kvällen slutade dock tidigt.. jag hakade på då R utlovade att vara fylle chaffis åt mig. Och små pojkar får ju inte vara vakna allt för sent =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna