torsdag 29 april 2010

Värmande ord!

Fick detta idag via min hotmail.. Blev så klart jätte glad, skriver alltid av mig för min egen del, men berör man ngn annan på ett eller annatr sätt så är det så klart att jag blir glad!



Hej Anna!

Hur är läget med dig? Bra hoppas jag!
Såg att du bytt blogg, jag vill gärna ha adressen (om jag får!) så jag kan fortsätta läsa vad du skriver.
Dina tankar och formuleringar får mig både att skratta och tårar att rinna nedför mina kinder.
Jag är en väldig känslomänniska och gråter för minsta lilla, vare sig det är något roligt eller "oroligt",
så det är inte så ovanligt att tårarna rinner på mig. :)

Ha det bäst nu och hoppas solen skiner på dig i Solna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna