torsdag 29 april 2010

Semi final

Mellan Barca och Inter.

Jag mötte upp Håkan och Jocke för att kika fotboll på the Dubliner. Men där gick det knappt att komma in så gick vidare till ute stället Karlsson. Ja det var gamla tider det. Så även om dom gjort om så är det samma lika.. en massa gamla gubbar som kikar och stöter på små flickor.. puhh nu är ju jag inte liten längre.. =)
Men dessvärre så slutade matchen med vinst men räckte inte hela vägen hem =( Men jag hade fått mig ett par goa skratt under kvällens lopp.

Som alltid så om ringas jag bara av de bästa.. och även denna kväll ville mina vänner mig väl. Så jag vrt plockad av R på Kungsgatan som en avdankand liten hucker.. å lite glad i hatten var jag nog efter 2,5 glas vin =))

Tack tack, till my kids, Håkan, Jocke å R för en super bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna