fredag 19 april 2013

Panos Emporio

Vår lilla badräkts modell!
Håller i nuläget på att leta efter lite mer täckande badkläder för att hålla i 35 grader.
Men jisses så dyrt det är. Ca 300 kr/set.
Och vi vill gärna ha 2 uppsättningar.
Har letat lite på Tradera. Där finns det personer som säljer nya uppsättningar oxå.
Men shit jag lever med små barn. Jag har inte tid att hålla koll på mail med uppdateringar om jag är överbjuden lr inte.
Och eftersom vi är borta så länge vill jag inte låna heller. För 30 dagar i solen måste väl sätta sina spår.

1 kommentar:

  1. Tänkte berätta att på tradra lägger man sitt maxbud så ökar den automatiskt sen borde det finnas att köpa där... ha en underbar resa! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna