måndag 31 december 2012

VUXEN!!!!!

Hipp hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!
Idag fyller min först födde son år.
Älskade Alexander blir hela 20 år gammal!

Jag kan inte förstå att tiden gått så fort! Det känns inte alls som om det var länge sedan han var min lilla parvel.
En liten krabat.. lr nja liten och liten. Han vägde närmare 4500 i v40+0. Han kom med andra ord på utsatt datum.
1 Januari 1993 kl 19.34

Men i dag är han duktig.
Självständig. Han har hunnit flyttat hemifrån. Har flickvän. Har egen bil och nyligen en fast tjänst.
Han är lycklig! Kan jag begära mer. NEJ!

Klockan är nu lite efter 08. Tårtan är klar. Lillebor på väg hem. Så inom kort skall vi ta bilen och sjunga ja må han leva!

2 kommentarer:

  1. Vilken gripande blogg! Hittade hit av en slump igår och har nu sträckläst din blogg från juni ifjol.

    Vilken kämpare och krigardotter ni har.och så söt!

    Hoppas allt fortsätter att gå bra för er! Kommer fortsätta följa denna blogg.

    Mvh Dess

    SvaraRadera
  2. Tack Dess!

    Dess,Tack för dina varma ORD!

    Jag skriver ju för mig själv och kanske i framtiden för ngn av barnen om de vill se hur åren varit.

    Det jag skriver om blir ibland lite rakt på sak och ocensurerat. Ärligt från hjärtat!
    Jag har lite att bearbeta från gångna år!

    Klart det är extra kul när ngn utomstående blir berörd eller bara glad!

    En god fortsättning på nya året till och ev dina kära!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna