tisdag 25 december 2012

Guddfar, Kalle, knäck och Tomten!

Väl hemma men 10 min sen så satt vi i soffan men glögg, kaffe,  saffranskaka och julgodis.
Mys stämning på topp nivå.
Våra extra gäster gudfar Memhet och Alexanders flickvän Mikaela förhöjde stämningen!

Vi fick den efterlängtade jul vi trånat efter.
Allt var perfekt!
Alla blev mätta och glada. Alla fick ngt fint och bra av tomten.
Alla kände vi gemenskap, kärlek och värme!
Vi är lyckligt lottade som kan umgås och rå om varandra i jul kylan.
Vi är en familj!
En lycklig familj!

2 kommentarer:

  1. Så härligt att ni fick en underbar jul! Det är du/ni värda!

    (Förlåt att jag inte kommenterar oftare men jag surfar ju alltid på mobilen innan jag ska sova och den här texten man ska fylla i för att bevisa att man inte är en robot är för liten för att jag ska kunna läsa den...)

    SvaraRadera
  2. Åh Anna!

    Tack för dina värmande och stöttande ord.
    Även om du bara finns via så är det skönt att ha min prematur/blogg vän!

    Du förstår utan att jag måste överförklara. Du dömer inga prematur "ältar" känslor jag fortfarande dras med.

    Jag hoppas så att vi kan skriva ett par rader till varandra och fnissa åt hur vi agerade, oroade oss och tänkte dumma tankar gällande våra premisar 2011/2012.
    För i framtiden kommer båda våra flickor springa och leka i gräset som alla andra 2011/2012 barn :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna