tisdag 11 september 2012

Tokfia

Häromdagen hände det lite tok i tok. Skickade detta till min kompis.

Hej!
Det är jag som är snusk tanten.
Gick förbi G dagis. Pratade med din NU  oblyga son. Frågade honom om vi skulle skicka en bild till mamma. Han sa. JA! Strax efter kom personalen. Två dessutom! Det blev rama skrik.
"vad gör du?!  - det är förbjudet att ta kort!
Oups!
-tänkte inte på det. "jag känner honom"
-det vet inte vi!

Så skamsen gick M och jag därifrån. Kontentan ert dagis sköter om och värnar om er lilla kille.
Å jag Annapanna har ännu en gång tokat till det ;)
Kram Kram Kram

Skrattar och fnissar åt det än!


1 kommentar:

  1. haha Anna! Du är ju för tokig.

    Men tur att dagis har koll på min lilla kille.

    kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna