måndag 3 september 2012

Inställt

Loppet blev då som befarat inställt. Vi skyller på regnet, onda foten mm.
Men lathet är ordet.. under vår Scandic frukost så ringer en av tjejerna.. -är du på väg in? -nja..

Propp fylld med äggrõra och perfekt stekt bacon blev jag ändå lite sugen att säga Ja!
Frågade R om han kunde tänka sig ställa in sin egen em löpning ta Skruttfia så skulle jag köra iaf.
-Men älskling, tänk förnuftigt. Din fot! Du kommer bli skadad!
Ja HERREGUD, VAD TÄNKTE JAG?
Svarade Linda, jag messar om jag kommer.
I samma sek som jag la på luren visste jag. Inget lopp för mig i år. Bäst att njuta ett varv till av frukost buffen istället.. lite pannkakor kanske?

Senare på kvällen fick jag veta att Linda gjorts sin livs mil trots regn och slask. Grattis bruttan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna