lördag 8 september 2012

Tokfia

Lite roligt och så typiskt mig att inte ha koll.
Härom dagen, rättare sagt på morgonkvisten säger jag till R att det är konstigt att vi fått banan flugor.
Vi som aldrig haft ngn ohyra. Släpper tanken.

Senare under dagen är jag och Cislett ute och lunchar. Gräver efter ngt i varukorgen. Och minsann gräver man djupt så finner man. En öppnad gammal barnmats burk. Fisk, visst den ligger i påse, men stinker ändå grymt mycket. Ingen aning om hur länge den legat där.
I samband med att jag tar fram den flyger en banan fluga fram.
Herregud måtte den inte rota fast sig och föröka sig. Hemma har vi nämligen en hel stam jag försöker få död på.
Pucko Anna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna