onsdag 31 augusti 2011

Underbara helg.



Vilken helg.. den började med en jätte fin vigsel mitt inne i stan. Kvällen aslutades på läkarförbundets våning på Östermalm. En massa god mat, dryck samt rolig dans. Dock ingen dans för min del. Nej jag satt bara stilla i fåtöljen och kände hur vårt lilla hjärta sparkade för fullt!



Min kära sambo fick nog i sig ett glas eller två för mycket. Så redan klockan två vinkade jag in en taxi. Skönt för vovva att vi kom hem i tid. Pojkarna hade ju mys tid med farfar och Mickis familj på Gotland.





Dagen efter var han dock snäll och from som ett lamm. Och bjöd sin käraste sambo på frukost på mysiga Vetekatten i stan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna