tisdag 16 augusti 2011

Spööklikt!

Ja nog har jag blivit varse om spööööök veckor när det gäller att vara gravid! Herre min je!


Jag kan inte minnas att jag ngn gång upplevde detta med varken Alexander eller Kevin! Men efter att fått total tyshet i magen efter ha känt bubbel / fladder mm mellan v14-16 har det fått mig att nästan ta tron på att jag skall ha en liten trots att magen vuxit på i jämn takt!

Men så igår var vi på RUL och jag var så nervös. Var helt övertygad om att vårt lilla Hjärta inte levde. De ggr jag känt av ngt i magen har jag i samma sekund trott att det vart total inbillning!

Men igår bevisades motsatsen! Nu är det klart och bestämt! Den 12 januari då kommer hjärtat på dagen! För visst kommer väl alla bebsiar i tid. Alexander kom ju på dagen och Kevin är född 36+6.

Nu har jag dessutom lovat mig själv, Rickard och framför allt Hjärtat att bara njuta och mysa resten av graviditeten!!!