måndag 22 augusti 2011

På G igen!


Galet skönt är det!

För nu har jag äntligen kommit igång med min träning igen. Efter att jag fått ok av läkaren och BM att börja träna igen så har jag funnit att det är skönt att köra Aqua pass på SATS. Jag har ju även RA i stora och små leder.
Jag är ju i grunden en fitness och tränings människa. Så denna vår och försommar har vrt tuff då jag sett hur kroppen förändrats och svällt på ett "fult" sätt. Men att jag inte kunnat göra ngt åt det, Och efts jag mådde så illa så var det att "små äta, det enda som hjälpte mig" Men det gjorde oxå att jag fick ett par extra kilo =(
Men nu är jag alltså tillbaka igen. I det långa loppet bryr jag mig inte om jag blir för fet och dallrig med en masssa bristningar. Allt kommer att vara värtt det för vårt ÄLSKADE lilla hjärta.

Men sen, nångra månader efter, då kommer jag bry mig.. och då är det lika bra att ta tag i det redan nu. Så nu kör vi.
Träning på gymmet samt en massa prommisar med vovva!