fredag 26 augusti 2011

Det går nedåt!


Då har man avklarat veckan sista pass. Det vart ett cirkel pass i bassäng. Grymt jobbigt. Men underbart skönt nu när det är klart. Kan redan nu känna hur det sticker i kroppen.
På fredagar har jag börjat att ställa mig på vågen för statestik.

När jag träffade min älskling var jag smal och snärt. Match vikten låg på ca 56-56 kg. Vid förra gravidteten vart jag sjukskriven ”sängliggandes” i 7 v mådde grymt illa och levde på nyposoppa. Hm inget vidare nyttigt. Så det tillsammans med sambo kilona vart det en fin liten ökning. Som jag inte riktigt hann att tappa inför grav2.
Samma illamående dök ju upp i grav 2 även då gällde endast att ”äta” bort det. Så på inskrivningen stod det snälla 67 kg på vågen. Aj aj. Lägg då till att jag inte fått träna förräns nu.
Men nu är jag laddad och skall komma i form.
Med Alex gick jag upp 28 kg, med Kevin dryga 15-16.
Hmm denna gången ingen aning. Men så lite som möjligt!
Nu har jag lagt in träning, sundare kost. Och volla. Förra fredagen stod vågen på 71.9 i morse 71.6. Tjoho det går åt rätt håll!

Obs!
Jag bantar inte! Utan tänker mig för vad jag stoppar in kroppen.. vill ju inte att vrt lilla Hjärta skall få en sockerchock!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna