onsdag 20 juli 2011

Tick tack.. tick tack!!!


Jag skall ju inte BM förrän kl 17. Guud så NERVÖS jag kommer att vara! Min älskling skall oxå vara med. Han är inte dugg orolig, han tror att allt är fina fisken. Men om det blir så att beskedet är illa vil jag ha hans famn att gråta i.

Jag var vaken mellan 01.30 till ca 03. Försökte då att göra så att hjärtat skulle vakna. Men icke! Men iofs, Skorpan som pappa kallar vår bebbe har ju inte buffat tidigare på natten. Det vrt ju inte heller bättre av att jag var tvungen att kliva upp kl 05.15. Why? Jo för att jag skulle få skjuts till jobbet av kärleken. Han den token skulle gå ut på golfbanan kl 07. Men tjiii fick jag. Då jag var på plats kl 06 kom jag inte in. Fick snällt sitta och vänta tills dess att systemet ville släppa in mig 06.30

Nä då var det väl bara att vara en duktig kicka idag med. Jobba på för att sedan få GLAAAADA nyheter!