onsdag 20 juli 2011

Denna ständiga oro!


Skall jag aldrig få känna mig lugn!!!

Jag har inte känt av några bebis sparkar sedan igår fm. Och nu är det dagen efter på em =(
Så nu är nojjan på hög nivå!!!
Jag har ju känt av mini kickar de senaste 3veckorna. Först lite ngn dag här och där, för att sedan känna av mer för vardag. Men nu är det dött som i graven där inne. Och inte hjälper det att jag ligger på rygg/sida lr buffar på magen.
Snart har ett dygn gått och jag känner nada.
Har försöt att googla. Men finner inget konkret.
Sagt och gjort, jag mailde min BM och var så klart på sem. Men hennes kollega ringde upp mig och gav mig lite tips samt lugnande ord. Men kände jag att det inte var gott nog så hade min ordinarie BM en 10 min tid i morn. Taget! Japp bokat och klart nu. Hur skall jag klara av en helg helg med denna vånda? Så slipper jag gå med oro om att mitt lilla hjärta inte lever längre pga av en propp i moderkakan.
Herre gud vad dom är gulliga på MamaMia Stureplan!

Visst på nätet har jag sett att det finns ngt som heter Angelsound. Men jag vet inte om det är rätt för mig. Tänk om jag själv int skulle finna hjärtljuden.. Då skulle ju allt falla på en minut!

Så nej, nu har jag bannat mig själv IGEN! Intar lugnet, avvaktar med oron tills imorn.. hihi or not. Man är höns mamma ens innan man har sitt lilla knyte i famnen!