lördag 13 februari 2010

Nytt år.. ny start i livet!

2009 innehöll både bra och lite sämre delar. Jag väljer att bara se det goda. Men har tagit till mig av det sämre och försökt att lära mig ngt av mina misstag.

* 2009 fick jag vara en del av en jätte mysig familj, vi hann med att njuta av alla våra 5 barn och 2 vovvar och det liv det innebar som en storfamilj. Jag älskade det livet som jag delade med min dåvarnde älskade fästman.

* Jag förlorade en farbror.. samt en syster.

* Jag fann en ny vän..

Nu är det 2010, ett nytt år med nya möjlgheter. Jag lever med mina Älskade söner och min amstaff tik. Tillsammans är vi en liten familj som är älskade av många nära och kära för dem vi är.

Så välkommen ifrån Brassetjejen, www.brassetjejen.se ta del av mig och vår vardag tillsammans på denna bloggsida. "mestis" min blandning av svart brasse mixat med lite sydamrikanskt indian blod. En mix som blev lite mellan det mjuka och lite tuffa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna