lördag 13 februari 2010

Älskade vovva!

Morgon stund.. har guld i mun! Jag har precis vrt ute med råttan. Hur grymt är det inte.. Lite lagom kallt. Och en massa ny snö. Hon älskar att hoppa, skutta å framför allt äta snö. Hon har ju terrier i sig.. Å det märks :) hon får sina ryck å bara tok springer runt runt som en fnatt. Och det kan ju se lite lustigt ut eftersom hon är själv. Jag älskar den här hunden. Hon har så många roliga sidor. Och hennes okunskap om hur stor hon är. Fast det redan är fullt på soffan ser hon till att hon får plats :) hon älskar att ligga nära å trångt. En riktigt kel gris som älskar att bli klappad. Hon är min lilla tjej, jag älskar henne å killarna över allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna