tisdag 23 februari 2010

Dagen efter!

 

Vaknade relativt tidigt.. var såå grymt trötter efter fredagens utgång. Men jag kan ju aldrig sova ut när jag är bakis =(

En kompis ringde och ville kika över på en kaffe.. =S -JA visst kom.. –Super, är där om 20 ca.. men oh my goood!!! Halv dann och inte ens klädd flög jag upp , för att inse att mitt hem var ett bombnedslag, spår efter att jag tömt handväskan på sovrums mattan… går vidare in till köket, möts av ett diskberg som hette duga! =( Men lappen som Kevin skrivit.. höjde tempen inombords.. han lyckönskade mig och Alle om en bra dag, samt avslutade hela brevet med att säga att han Älskade mammsen.. Älskade unge!

 

Nåja jag hann ingenting, gick ut med vovva, köpte bröd, hade ju lovat Alle lördags frukost.. och så vart det. Pling plong, utaför stod Ashley och log. Jag hade inte dushchat.. Alle fick underhålla honom innan han skulle dra in till stan.

Vilket bra sällskap jag var, pustade och stånkade, men jag/vi hasade oss ut för lite frisk luft, köpte en pizza, kikade lite OS/film. Det var ungefär vad jag klarade av innan jag sparkade ut honom.. J

 

Nu skulle ju här tränas, fixas och trixas innan lördag kvällen skulle infallna J

 

 

 

   

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna