söndag 24 mars 2013

Arg

Pappa R snusar till min ilska.
Jag avskyr cigg och snus och hoppades på att min äckel känsla skulle få han att sluta.
Oh Yes! So he did!
Han slutade efter att vi hängt ihop drygt ett halvår.
Men... När vi hamnade på Neo och stressen och oron över huruvida Skruttfia skulle överleva så öcervann suget honom och han var tillbaka i träsket.

Nu är Skruttfia mer rörlig och jag tycker att det ön viktigare att hon får två nikotin fria föräldrar.
Så nu har vi en deal han och jag. Först ett mål gemensamt vi ska klara av. Och omså, blir det som vår förhoppning, dröm och mål så är R snus till årsskiftet.
Kniper med tummar å tår att vi lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna