måndag 1 oktober 2012

Snart dags

Timmar kvar till att vår flicka blir ett år äldre.
Det är Skruttfias första födelse dag.
I år är den betydligt mycket lugnare än när hon kom som en stormvind  en söndag em förra året.
Så liten och skör, en liten skruttis med massa svart hår.
Rädslan som infann sig går aldrig att beskriva. Hela jag skakade minuterna innan hon kom ut.
Men allt har gått bra. Rätt så iaf. På Neo ville vi två saker. Att hon skulle överleva och att vi skulle få med henne hem.
Hon och vi greja båda!
Så jxxxxxxx stolt över henne!

3 kommentarer:

  1. Va? Är det sant? 1 år igår? Grattis i efterskott från mig och Moa

    SvaraRadera
  2. Klart att du ska vara stolt över henne. Fy, får bara rysningar när jag tänker på hur ni hade det för 1 år sen.... Så var stolt över dig med! Ett år med svårigheter med också en massa framgångar! Ni har en fin tjej som är stark, precis som du!
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  3. Hurra för Miriam!
    Tiden flyger verkligen iväg...var det verkligen ett år sen jag satt höggravid och följde er kamp på neo?! Det betyder ju att min lillplump oxå blir ett år snart :)

    Kram från XB

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna