måndag 1 oktober 2012

Kärring

Ja vi får  väl se. Var hos gynnekolgen idag.
Prover togs.. Svar nästa vecka om man närmar sig klemate... åldern med storm steg.
Vill ju tro att jag är ung och fräsch.
Men livs bevisen säger ju annat.. Tre barn. Varav två är över 15. Så ung kan jag glömma. Och efter tre graviditeter.. Hur fräsch kan man vara då?
Om 14 dagar far vi till värmen. Jag känner mig ju inte över kaxig, hoppa i bikinin mm. Men rätt ok ändå för att vara 41+

Efter att gå på en massa kärleksnitar vet jag att det är insidan som räknas. Det tillsammans med ens egen poäng på hur lycklig man är.

Och Japp.. Jag är så grymt JÄVLA lycklig. Lycklig tillsammans med mina 3 underbara barn. Och kärleken Rickard!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna