fredag 13 augusti 2010

Otur i spel..






men tur i kärlek.
Men hur är det eg när det gäller det här med att vara en god förlorare.. Jag kan då säga att för min del är jag en bra förlorare då mitt humör intakt.
Men hur mycket skall en klara av?
Torsdag kvällen avslutades inte alls med tv lr dvd film.. nej igår skulle vi ha lite kvalitets tid ihop och spela spel..
Sagt och gjort vi satte igång och spelade "kranium" ett spel där du testas i att vara klipps, kunna stava, nynna och köra mimik mm i samarbete med din partner.
Jag och Alle, Kev och Rickard.
Jag och Alle vann då inte.. Grrr!!! Men vi var nära =))
Vi ville ha revansch, körde en omgång med kortspel.. bäst till 5. Men nej då.. Rickard vann så klart.
Det visade sig att han fick storhets vannsinne och ville ta revansch i minigolf.. Ja det var ju trots allt jag som vann för ngn vecka sedan.
Jag visste dock att jag behövde sova ngn timme. Men icke, Rickard och Kevin tjaaaaaaaaaaaaaaaaata så att det bara var att ge med sig. Upp å hoppa!
Men va f... det gick ju åt skogen!
Jag kom sist, Kev två och Rickard vann.
Ni skall vara glada att ni slapp se hans "seger dans på plats" jag säger bara "t ö n t"
Jag som inte är en human människa då jag inte sovit eller ätit tillräckligt, vrt butter, Kev kallade mig för tjur skalle, jag hade sån god lust att slå sönder hela bangolfen med min klubba.. men jag är ju vuxen och en GOD förlorare.
Gratta segraren.. icke.. vände på klacken åket hem och tog en power nap, å är fullt medveten om att jag åkt på att styra upp söndagens efterrätt!